Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 21:58:48 MET DST

Flo pisze:
> No tak ale przy takich marżach można sobie ten jeden egzemplarz odpuścić
> i z minimalnym zyskiem sprzedać jako "powystawowy"

Jakich marżach? Czy Pan wie jakie w ogóle są marże na monitorach?
Szczególnie popularnych?

> Wiem wiem. Ileś tam modeli, każdy na wystawie pokazany czyli trzeba
> kantować aby zarobić.
> I tutaj niechcący wracamy do tematu.
> Co zrobić jak nas tak potraktowano.

To są zupełnie inne problemy. Uczciwość sprzedawcy, zapobiegliwość
klienta. Pana przykład z lodówką dobrze obrazuje kulturę handlu, poziom
sprzedawców w wielu miejscach/branżach. Nie jesteśmy w stanie tą
dyskusją niczego zmienić, poza stwierdzeniem faktu. Najgorsze, że za
sklepikarzenie biorą się często ludzie mający głęboko gdzieś, etykę,
klienta jako człowieka itp. Receptą czasem są, jak wspomniałem dużo
wcześniej, stosowne kroki *przed* zakupem. Wprowadzenie na na minę,
powinno być tępione wszelkimi środkami.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!