Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 16:15:04 MET DST

Andrea pisze:

> A fabryczna specyfikacja dopuszcza pewną ilość uszkodzonych pikseli.

To poproszę o przykład takiej specyfikacji np dla Samsunga, Dell'a czy
chociażby LG.

Tylko nie podawaj mi normy dotyczących gwarancji bo o gwarancji nie mówimy.
Chodzi mi o specyfikację obowiązującą na stanowisku kontroli jakości
dopuszczającą wyrób do eksploatacji.

--
I wszystko jasne :)
GG  - 2539855