Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 09:46:27 MET DST

Michal (newsy) pisze:
> i potem z taka karta za 30 zlotych sie pierdooli i pierdoli i pierdoli.

> Dziekuje, pierwsza karta za 30 zlotych wyleczyla mnie z kupowania
> tanizny. Wymiana na karte za 75 zlotych uzdrowilo wszystko.

O jejku jejku ;)

> po drugie - wifi w pctach jest lekko marginalnym sposobem podlaczania do
> sieci. gdyby bylo inaczej to pcty bylyby defaultowo sprzedawane z wifi.

Mhm. I co jeszcze ciekawego nam opowiesz?

> zdajesz sobie sprawe, ze po za sluchaniem mp3 zastosowanie glosnikow
> jest duzo szersze?

Wobec tego podłącza się głośniki kabelkiem. Głośniki nieporównywalnie
lepsze do laptopowych bzyczków w pieniądzach znacznie mniejszych
(patrząc całościowo na zestaw).

> monitor *osobno*, buda *osobno*, klawiatura *osobno*

Tak, to jest ogromna zaleta.

> Tak samo jak PCet za ta kwote bedzie syfem.

A świstak siedzi i dalej zawija ;)

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |