Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 13:22:50 MET DST

qwerty wrote:
> Użytkownik "Michal (newsy)" <michal.wisniewski@amorki.pl> napisał w
> wiadomości news:g6u6fn$l02$1@news.onet.pl...
>
> Co ty za przeproszeniem pieprzysz? Jak nie ma jak kabla poprowadzić, to
> kupuje się kartę wifi (za 30zł).

i potem z taka karta za 30 zlotych sie pierdooli i pierdoli i pierdoli.
Dziekuje, pierwsza karta za 30 zlotych wyleczyla mnie z kupowania
tanizny. Wymiana na karte za 75 zlotych uzdrowilo wszystko.

po drugie - wifi w pctach jest lekko marginalnym sposobem podlaczania do
sieci. gdyby bylo inaczej to pcty bylyby defaultowo sprzedawane z wifi.

> W pracy się słucha mp3, czy się pracuje?

zdajesz sobie sprawe, ze po za sluchaniem mp3 zastosowanie glosnikow
jest duzo szersze?

> PrzecieĹź od monitora i
> klawiatury nie musisz kuć ściany.

??

> Pecet
>
> Laptop teĹź.

monitor *osobno*, buda *osobno*, klawiatura *osobno*

> Kupuj jakiegokolwiek notebooka. Za tą kwotę wszystko będzie syfem.

Tak samo jak PCet za ta kwote bedzie syfem.