Re: obudowa do 300 zł

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 22:30:55 MET DST

Użytkownik "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> napisał w wiadomości
news:g6t8db$1098$1@news2.ipartners.pl...
> zamierzam zmienic obecna obudowę (szescioletni Codegen) i mam prosbe o
> pomoc
> budżet do 300 zł, założenia następujące:

Ja mam Chieftec, z założenia miała byc duża na max by bez problemu
obsługiwać dwa dyski dwa napędy CD i żadnych problemów z samodzielnym
montażem. Rzeczywiście spokojnie się wszystko zmieściło, choć już po
zmontowaniu wydaje się że pudło troche za duże w porównaniu z poprzednią
obudową - więc może Chieftec ale niekoniecznie z tych największych
(najwyższych) obudów