Re: obudowa do 300 zł

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 04:06:43 MET DST

Użytkownik "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> napisał w wiadomości
news:g6t8db$1098$1@news2.ipartners.pl...
> hej
> zamierzam zmienic obecna obudowę (szescioletni Codegen) i mam prosbe o
> pomoc
> budżet do 300 zł, założenia następujące:
> - kolor czarny badz ciemny (grafit etc.)
> - prosta stylistyka bez wygibasow, łuków, pajakow i innych cudeniek dla
> małolatów
> - nie zycze sobie zadnych swiatelek na wentylatorach
> - ma byc cicha
> - dobrze chlodzić (E2160@3.0 [obecnie w stresie 60-65 stopni na Scythe
> Katana - marny przewiew w budzie] + GF8600GT@GTS)
> - nie wibrować

> [...]

CoolerMaster Centurion: http://www.swiatkomputerow.pl/item.php?nr=1166
Świetna obudowa za rozsądne pieniążki. Dwa ciche wentyle w standardzie,
przód z metalowej siatki co w sumie daje doskonałą wentylacje budy.
Montowałem w niej bardzo wymagające konfiguracje i nigdy nie było problemów
z przegrzewaniem. Do tego nienachalny design. Sam mam CoolerMaster Cavalier,
ale teraz gdybym miał wybierać wybrałbym Centuriona :)
Pozdrawiam
Jacek