Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 11:09:25 MET DST

> Moze 5 lat temu.

Jak to? Wyprodukowanie mniejszych i bardziej energooszczędnych komponentów
nagle kosztuje tyle samo?

> Bo to jest sprawa dyskusyjna. Ja nie wyobrazam sobie pracy z PC-tem na
> tarasie. Gdzie ostatnio weicej pracuje niz w pomieszczeniach.

Przypomne Ci z o czym dyskutujesz:

"Bo na przykład stawianie note booka w biurze na biurku na 24 h/dobę jest
idiotyczne"
O laptopie który stoi cały czas na biurku.

> Nie wyobrazam sobie pracy w podrozy z pecetem.

A czy ktoś tu twierdził że PC ta zabiera do pociągu?

> o jejku, ale bzdurzysz. Jak chcesz to przygotuje ci takie stanowisko z
> PC-tem, ze bedziesz niszczyl sobie oczy i krzywil sylwetke.

Nie o to chodzi.
Przygotuj stanowisko z laptopem by pracowało się równie wygodnie i
ergonomicznie jak z desktopem za te same pieniądze.

Maciek