Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 00:21:20 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> A jak siÄ™ zepsuje?

No a jak sie nie zepsuje? :)

> A szafa sama przejdzie bo ma nóżki.

Szafe sie przykrywa cfolia remontowa ;)

> Będzie o niebo lepszy od notebooka za te same pieniądze.

Moze 5 lat temu.

> I dlaczego zignorowałeś całkiem argument o wygodzie pracy?

Bo to jest sprawa dyskusyjna. Ja nie wyobrazam sobie pracy z PC-tem na
tarasie. Gdzie ostatnio weicej pracuje niz w pomieszczeniach.

Nie wyobrazam sobie pracy w podrozy z pecetem. Bo jak? 2 tragarzy i
osiolka zeby niosl akumulatory? :>

> Niech dziewczyna w sekretariacie niszczy oczy i krzywi
> sylwetkÄ™,
> grunt że notebook wygląda nowocześnie i w razie
> malowania można go przenieść pięć minut?

o jejku, ale bzdurzysz. Jak chcesz to przygotuje ci takie stanowisko z
PC-tem, ze bedziesz niszczyl sobie oczy i krzywil sylwetke.