Re: Jakie słuchawki nie szumią?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 12:52:41 MET DST

Jacek Maciejewski pisze:

> Słuchawki nie szumią. Przyjmij to za pewnik :)

Może kable od słuchawek są kiepskie i zbierają zakłócenia
elektro-magnetyczne z notebook'a (kiedyś miałem taki przedłużacz 2xjack
męski/żeński 5m z cienkiego kabla - jak nim łączyłem słuchawki z
wyjściem karty dźwiękowej w pececie, zaczynało szumieć - same słuchawki
miały jeszcze cieńszy kabelek ale chyba z lepszej miedzi bo nie
szumiały... może to kwestia zwarcia w przewodzie albo i nie)?
Może Ewelina dlatego ma problem (a może nie) - ale sprawdziłbym jeszcze
na jakichś pożyczonych słuchawkach czy będzie różnica.

Pzdr, OMSON