Re: Jakie słuchawki nie szumią?

Autor: ZASK <ZASK_at_zask.pl>
Data: Sun 27 Jul 2008 - 17:34:04 MET DST

"Ewelina" <users@domain.com> wrote in message
news:g6hs00$dol$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam!
>
> Szum z moich obecnych słuchawek przyprawia
> mnie o ból głowy.

Pomijając chińskie / koreańskie /. tajwańskie / vietnamskie słuchawki za
10-40 zł :) słuchawki nie szumią, o czym piszą ci koledzy. Tylko wzmacniacz,
nie bez znaczenia są też przewody.
Ale nie o tym chciąłem napisac. Najlepsze słuchawki to: Sennheiser - nie ma
lepszych !!! Sennheiser to Mercedes, BMW, Porsche wśród słuchawek. Bardzo,
bardzo dobre są Plantronics.
Z tanich mogę polecić: Logitech/ Labtec, Creative i Panasonic. Reszta to
conajwyżej przeciętnosć. I nie kupuj Mediona, LG, Tracera, A4Tech, itp.

Ja mam takie:
http://www.komputronik.pl/Sluchawki/Sennheiser/seria_RS/Sennheiser_RS_130/pelny,id,56604/
Są cudowne, grają świetnie, ale bez mikrofonu.

Dziś bym kupował PC 350 albo PC 161, bo doskwiera mi brak mikrofonu (do
SKYPE-a).

ZASK