Re: Notebook 14''

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 12:46:30 MET DST

Dnia Thu, 31 Jul 2008 11:01:11 +0200, "Paweł B." napisał(a):

> Witam grupowiczów,
>
> chciałbym poradzić się w często pojawiającej się kwestii wyboru notebooka.
> Zależy mi na solidności i mobilności. Aktualnie pracuję na Lenovo R61i i
> muszę powiedzieć, że mam średnie odczucia. Obudowa trochę się ugina i
> trzeszczy pod nadgarstkami. Wiem, że to nie seria "T" ale szczerze
> mówiąc spodziewałem się nieco solidniejszego wykonania.
> Ograniczenie cenowe to 3000 brutto, zależy mi też na Windows XP
> Na oku mam następujące modele:
> Lenovo ThinkPad R61 (NA0NEPB)
> HP Compaq 6510b (KE131EA)

Mam tego HP-ka od roku i w sumie mogę go śmiało polecić. Dobra matowa
matryca, wystarczająca regulacja podświetlenia, dobra klawiatura, czułe
WiFi, bezgłośna praca, długo trzymająca bateria (do 4h), wygodnie
rozmieszczone porty USB, sensownie dobrane programy dodatkowe (poza
Symantekiem oczywiście). Wadą jest beznadziejna dotykowa regulacja
głośności, czytnik kart pamięci nie rozpoznający SDHC (kupowałem rok
temu), odklejające się gumki antypoślizgowe pod obudową, wieszający się
czasem moduł rozpoznawania odcisków palcy i pojawiający się z rzadka
problem z budzeniem po uśpieniu. Nie wyłapałem jeszcze prawidłowości,
ale najpewniej powoduje go któryś z działających w tle programów.
Możliwe, że RMClock. Z hibernacji wstaje zawsze.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/