Notebook 14''

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 11:01:11 MET DST

Witam grupowiczów,

chciałbym poradzić się w często pojawiającej się kwestii wyboru notebooka.
Zależy mi na solidności i mobilności. Aktualnie pracuję na Lenovo R61i i
muszę powiedzieć, że mam średnie odczucia. Obudowa trochę się ugina i
trzeszczy pod nadgarstkami. Wiem, że to nie seria "T" ale szczerze
mówiąc spodziewałem się nieco solidniejszego wykonania.
Ograniczenie cenowe to 3000 brutto, zależy mi też na Windows XP
Na oku mam następujące modele:
Lenovo ThinkPad R61 (NA0NEPB)
HP Compaq 6510b (KE131EA)

Nie wiem jak z Toshibami i produktami innych firm. Jeśli możecie coś
polecić - z góry dziękuję.

Pzdr.

--
Paweł B.