Stary komputer

Autor: Lukasz <fatmouse_at_poczta.fm>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 22:02:22 MET DST

Witam,

Stoi sobie u mnie w domu mój pierwszy komputer, niestety już go nie
używam. Tak się składa, że wygrałem drugi, stary więc poszedł w kąt.
Był wielokrotnie modernizowany, to co w nim aktualnie siedzi to:
- procesor AMD Athlon XP Barton 2800+ 512 KB cache (przykręcony nieco
dół, gdyż np. w grach przy nominalnej częstotliwości pecet wieszał
się)
- na procku radiator z wentylatorem Pentagram (jaki model, głowy
teraz
nie dam)
- płyta MSI KT4AV
- 512 MB RAMu DDR
- grafika Gainward GeForce 3 Ti200
- HDD 80 GB Samsung
- jakiś standardowy zasilacz, bodajże 300W

- dodatkowo monitor LG StudioWorks 560N

Noszę się z zamiarem jego sprzedaży, choć mały sentyment do niego
jest.
Jak sądzicie, za ile można go sprzedać? Oczywiście jako całość, a nie
na
 części.

Pozdrawiam,
Łukasz.