Re: Jaka karte gigabitowa?

Autor: Sanctum Officium <wytnij.to_at_wytnij.to.>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 21:44:16 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:g6qf03$vtv$1@opal.futuro.pl...

> a jaki switch?
> bo nie kazdy mimo ze ma napisane 1Gbit to tyle uciagnie.

Jakiś tani D-Link. Ale nie on jest winny. Jest problem tylko z komputerem z
Vistą 64. Komputer z XP chodzi bez problemu. Ciekawe, że kopiowanie pliku z
XP na Vistę szło błyskawicznie z prędkoscią około 450 Mb/s, a z Visty na XP
z prędkością około 60 Mb/s. Teraz z nowym sterownikiem do Visty, kopiowanie
z Visty na XP idzie z prękościcą około 250 Mb/s no i nie innych dziwnych
sensacji. Problem tkwił bezdyskusyjnie w tym sterowniku. To widać, po
zainstalwoaniu nowego sterownika. Mam nadzieję, że nowe wersje sterowika
rozwiążą problem całkowicie.

MK