Re: Gdzie jest słabe ogniwo

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 13:28:18 MET DST

Dnia 30.7.2008, Maciek napisał(a):

> Niby tak ...
> Ale po pierwsze to on nie wie co się dzieje.

Skoro tak... :/

> A po drugie to ja się męcze psychicznie jak mi coś przerywa tok myślowy :)

No to może spróbuj "z grubej rury" tj. pod innym OSem (a jak trzeba będzie
to różnymi środowiskami graficznymi - choć to akurat kosmetyka ;D).
A tak poważniej to zakładam, że Java aktualizowana na bieżąco (wywal stare
"silniki" - po aktualizacji zostają i czasem zamiast nowego wykorzystywany
jest stary - no chyba, ze potrzebujesz ;D). Spróbuj też z samymi
ustawieniami Javy - tj. rozmiar jej TMP, kompresja itp. (niewiele tego
jest, ale może akurat ma wpływ). A tak w ogóle to NTG. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/