Re: Energooszczedny pecet

Autor: Aristide Torchia <Aristide.Torchia_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 12:09:52 MET DST

Vituniu pisze:

> Mea maxima culpa - "pomiędzy chipsetem, a grafiką w slocie"
> przeczytalem jako "... w locie". Stara prawda - co nie dowidzi to zmysli.
> :/

ale spodobał mi sie Twój tok myślenia, bo takie wyjście właśnie
najbardziej by mi odpowiadało, lub też dezaktywacja takiej karty PCI-E z
poziomu Biosu

> Mobilne wersje 780G ponoc maja cos takiego miec wlasnie.
> W desktopach przyjdzie jeszcze poczekac...

Dzięki wam dowiedziałem sie czego szukać wśród płyt głównych i trochę
poczytałem.

Chyba zdecyduje się na Gigabyte GA-MA78GPM-DS2H.
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=2859
http://www.tinyurl.pl/?mRjrFdSN

I jeszcze pytanie do Radosława: Jaki zasilacz byś polecił?

--
Pozdrawiam
AT