Re: PAMIĘĆ

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 11:42:44 MET DST

"Animka" napisała:

>>>> USB2 napewno to nie obsluguje, a tylko
>>>> USB (chyba ze masz osobny konroler)

>>> Obsługuje. Można też doinstalować nowy sterownik do USB 2.0.

> Nie pamiętam, ale nieważne :-(

Bo masz Piotra Palusińskiego w KF-ie ;->
A wyjaśnialiśmy (w dość swobodnym tonie ;-)), że USB 1.x pozostanie takim,
nawet jeśli wgrane zostaną windziane sterowniki do USB 9.0. To sprawa
sprzętowa przecież.

>A co to jest jak mi adapter blotooth chodzi na USB 2.0. hmm?

A jak to stwierdziłaś, że na 2.0?
Bo z racji tego, że standard ten jest wstecznie zgodny z 1.x, urządzenia USB
2.0 będa działać bez problemu w starszych hostach. A BT wszak nie ma dużych
wymagań co do przepustowości. Jeśli masz pod ręką w miarę współczesny
PenDrive, wsadź go do swojego gniazda i zobacz, czy pojawi Ci się windziany
komunikat w chmurce ("To urządzenie może działać szybciej ..." etc.).

> Tu przedstawiam część z raportu Everesta:
Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej / Rodzajowy koncentrator USB ]

ID sprzętu
USB\Vid_05e3&Pid_0608&Rev_0702
       Location Information USB2.0 Hub

Masz jakiś rozgałęziacz USB? Albo dodatkową kartę USB w komputerze?

  Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej:
       Główny koncentrator USB 5.1.2600.1106
       Rodzajowy koncentrator USB 5.1.2600.0
       Uniwersalny kontroler hosta Intel 82371AB/EB PCI do USB5.1.2600.1106

Natomiast z tego wynika, że na płycie masz USB w wersji 1.x

JoteR