Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 14:39:37 MET DST
Message-ID: <g6kedn$cjt$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

U¿ytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:g6kbee$vr4$1@node2.news.atman.pl...
> U¿ytkownik "Rados³aw Sokó³" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> news:g6k955$e4r$4@polsl.pl...
>> maX pisze:
>>> Unreal 3
>>> http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3127&p=4
>>
>> Mam nadziejê, ¿e w raz z rozwojem silnika poprawi± skalowal-
>> no¶æ. Bo na razie widaæ, ¿e skaluje siê poprawnie do dwóch
>> rdzeni, przeciêtnie do trzech i marnie do czterech :)
>
> To pewnie rêczna robota, bo kompilatora automatycznie dziel±cego zadanie
> na równoleg³e w±tki chyba jeszcze nie ma. (i pewnie nie bêdzie) Wiêc nie
> liczy³bym na masowy przyrost oprogramowania zdolnego wykorzystywaæ wiele
> rdzeni.

Akurat 2 rdzenie to wiêkszo¶æ nowych gier wykorzystuje. Z regu³y do¶æ
efektywnie (tzn. przyrost wydajno¶ci jest conajmniej 50% w stosunku do
jednordzeniowego). To tylko kwestia, ¿eby roz³o¿yæ oblicznia na wiêcej
rdzeni ni¿ 2.
Received on Mon Jul 28 14:40:07 2008

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 28 Jul 2008 - 14:51:08 MET DST