Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 21:21:44 MET DST
Message-ID: <g6qevu$dp3$1@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"MC" <m5c@go2.pl> wrote in message news:g6kbee$vr4$1@node2.news.atman.pl...
> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości
> news:g6k955$e4r$4@polsl.pl...
>> maX pisze:
>>> Unreal 3
>>> http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3127&p=4
>>
>> Mam nadzieję, że w raz z rozwojem silnika poprawią skalowal-
>> ność. Bo na razie widać, że skaluje się poprawnie do dwóch
>> rdzeni, przeciętnie do trzech i marnie do czterech :)
>
> To pewnie ręczna robota, bo kompilatora automatycznie dzielącego zadanie
> na równoległe wątki chyba jeszcze nie ma. (i pewnie nie będzie) Więc nie
> liczyłbym na masowy przyrost oprogramowania zdolnego wykorzystywać wiele
> rdzeni.

oczywiscie ze jest, ale zrownolegli tylko te rzeczy które da sie
zrownoleglic majac dany kod napisany przez uzytkownika, np. petle ktorych
wnetrze nie zalezy od wyniku wykonania tej petli, czyli w sumie proste
rzeczy - bo kompilator nie wie gdzie pojdzie dalej kod (wartosci obliczone)
i nie wie co autor mial na mysli. wpraktyce i tak jest to reczna robota
pzdr.,
uC
www.ultracode.eu
Received on Wed Jul 30 21:35:06 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 30 Jul 2008 - 21:51:10 MET DST