Re: ASUS EEE 900 - Linux to syf ;)

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jul 2008 - 20:30:49 MET DST

> Ja bym to porównał tak: Windows jest samochodem na benzynę, olej napędowy
> gaz (LPG), A Linux na paliwo którego narazie nie ma na stacjach
benzynowych.
> Można w nim posiedzieć, pomacać i włączyć radio, ale do jazdy się nie
> nadaje.

Jak już jesteśmy na płaszczyźnie samochodowej, to mnie w technbikum tak
uczyli: Dobry kierowca pojedzie na wszystkim co ma ramę, 4 koła, zbironik
paliwa, silnik i kierownice. Hamulców nie musi- więdzą to ci od defensywnego
stylu jazdy.
Więc jak ktoś ma chęci to potrafi do wszystkiego się przyzwyczaić i wykonać,
a nie iść na łatwiznę po najmniejszej lini oporu.
Pozdrawiam