HDD Samsung 750GB HA751LJ

Autor: Tomasz Madurski <tomasz_madurski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jul 2008 - 20:17:36 MET DST

Witam

Spotkal sie ktos z problemami odnosnie tych dyskow?
Nie wiem czy to ja mam pecha czy trafilem na jakas wadliwa serie.
Wlasnie wymienilem na gwarancji i znowu dysk do wymiany.

Objawy pierwszego
Po 3 dniach pracy zaczal sypac bledami zapisu. Po skanowaniu okazalo sie
ze kilkadzisiac MB jest uszkodone (zwraca bledy zapisu/odczytu)

Objawy drugiego
Test pedkosci zapis/odczyt 20Mb/s - powinno byc ok 90Mb/s
Proba formatowania - ne moze ukonczyc, slychac jakby walenie glowicy
(glosnie tykanie), dysk strasznie sie grzeje

Myslalem ze moze to jakis problem na styku kontroler sata - dysk
chodz na tym samym kontrolerze jak podpinam WD jest ok. ale to nie to.
W drugim kompie na innym kontrolerze sata to samo.

Pozdrawiam

TomekM