POMOCY, problem z "KONTROLER PCI NA 2 PORTY RS-232 (COM)"

Autor: KMAJSZEK <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Jul 2008 - 20:16:32 MET DST

Witam, kupiłem na allegro kontroler PCI powiększający w moim kompie liczbę
portów RS-232 do 3 sztuk. Niestety sprzedawca nie wywiązał się do końca z
umowy ponieważ nie przesłał mi zgodnie z opisem w aukcji, płyty ze
sterownikami. Podesłał mi tylko link do strony ze sterownikami tj:
http://www.world-com.pl/sterowniki/KON7/ , jednak według mnie ma to nie
wiele wspólnego ze sterownikiem system wyświetla to jako pliki tekstowe z
informacją instalatora. Dla mnie natomiast sterownik kojarzy się z aplikacją
(być może źle, jednak i komputer nie chce tego zaakceptować). Sprzedawca się
na mnie wypina i każe odesłać produkt, jest mi to jednak bardzo potrzebne i
nie chcę tracić czasu. Jeśli jest tu ktoś kto mógłby mi pomóc będę bardzo
bardzo wdzięczny.
Dziękuję i pozdrawiam.