Re: Dyski SATA vs SAS

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Fri 25 Jul 2008 - 17:47:44 MET DST

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:g6c4tn$fgo$1@polsl.pl...

> http://www.anandtech.com/IT/showdoc.aspx?i=2919&p=5
>
> Ale gdzieś (i chyba też na AnandTech) widziałem jeszcze lep-
> sze porównanie, w którym specjalnie wyłączali i włączali NCQ
> w celu porównania z kolejkowaniem SAS. Niestety, teraz na
> szybko nie byłem w stanie tego znaleźć.

ja pamietam test porownawczy gdzies sprzed 2-3 lat gdzie porownywano
pojedyncze dyski i macierze na SCSI (10k i 15k) i na Raptorach (SATA 10k) z
wlaczonym NCQ... - wynik w zastosowaniach serwerowych byl miazdzacy,
niestety SCSI (nawet 10k) zdemolowalo Raptory SATA, niestety nie pamietam
gdzie ten test byl zamieszczony, jak sobie przypomne to dam znac
pozdrawiam,
uC