Re: LCD: który z nich NEC 2690/NEC 2190/EIZO S2000?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Fri 25 Jul 2008 - 16:30:41 MET DST

de Fresz pisze:
> 115-120 cd/m2. Przy "fabrycznych" 250 cd/m2 roznice sa na poziomie
> 10-15, wiec mozna pisac na certyfikacie slicznie wygladajace na papierze
> 97% :-/

Muszę wygrzebać serwisówkę, żeby podać procentowo nierówności. W
odchyłce, średnio defekty nie przekraczają dE2 (deklarowane max 3).

Podane przez Pan wartości dają nierówność do 8% przy najbardziej
niekorzystnym sposobie liczenia. Mam przed sobą nieprzebierany wcale
egzemplarz, który ma nierówność mniejszą niż 5% i takie raczej one są
wszystkie. Nierówności nie widać gołym okiem. Może Pański jest
dedykowany na rynek niemiecki albo angielski? Wiadomo nie od dziś, że
trafiają się znaczenie gorsze niż polskie. Niestabilizowane Eizo
zależnie od serii mają 10-15%, ACD które miałem w ręku raczej nie
schodziły poniżej 15%, a Nec z "i" ma końcu 15-25%.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!