Re: LCD: który z nich NEC 2690/NEC 2190/EIZO S2000?

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Fri 25 Jul 2008 - 12:23:31 MET DST

On 2008-07-25 11:45:17 +0200, Tom01 <biuro@mastiff.pl> said:

> Zdaje się Pan ma CG241W.

Tak. I dalej uwazam, ze roznice na poziomie 8-9 cd/m2 wroznych punktach
ekranu, w monitorze tej klasy to slaby wynik (ale oczywiscie miesci sie
w "normach fabrycznych") . ACD 23 ma odchylki na podobnym poziomie.

> W porównaniu do 2690 jest idealny jak kartka papieru.

Aha.

> Punkt czerni będzie decydował o warunkach oświetleniowych w jakich
> przyjdzie pracować. Im niższy tym jest większy potencjał.

No ja akurat nie jestem zwolennikiem pracy w totalnych ciemnosciach.
Dla ustawionej jasnosci monitora na poziomie 110-120 cd/m2 i
oswietleniu pomieszczenia 50-80 lux, punkt czerni w okolicach 0.4-0.5
jest IMHO wystarczajcy. Zreszta wystarczy to zestawic z proofem pod
oswietleniem referencyjnym.

--
Pozdrawiam
de Fresz