Re: Problem z ustawieniem odświeżania monitora podłączonego przedłużaczem

Autor: SimonX <sbronko_at__gmail.com>
Data: Fri 25 Jul 2008 - 11:37:34 MET DST

Dnia 25-07-2008 o 08:37:50 Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl>
napisał(a):

> To bardzo niedobrze. Będziesz miał zauważalnie gorszy obraz.

Przeżyję - byle by tak nie migał.

> A przedłużacz jest pełny, czy np. brakuje mu przewodów od
> komunikacji DDC?

Piny we wtyczce są wsystkie, a czy wszystkie przewody idą w środku, to już
nie wiem.
Nie używam sterownika plug and play - sciągnąłem sterownik od monitora -
nic to nie dało.
Monitor LG Flatron F900B - ale to chyba nie ma znaczenia.
Windows XP prof PL sp2.
Power strip - gdy mu ustawiam 100Hz, mruga obrazem po czym pokazuje na
czerwono odświeżanie 60Hz.
Czyli on przynajmniej wie, że nie może tyle ustawić - windows w zakładce
monitor pokazuje mi, że mam 100Hz włączone.

Teraz pytanie jak go oszukać albo zmusić.

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko