Re: P35 vs P45 - jaka p³yta

Autor: gemini <gemini_at_NO-SPAM.pl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 21:27:05 MET DST

U¿ytkownik "Gajowy" <gajowyUSUNTO@tkk.net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:g6aesn$msb$1@news.onet.pl...
> System postawilem 3 dni temu wiec nie wszystko jeszcze wiem.
Pozwole sie troche wtracic w dyskusje, ale tez jestem zainteresowany ta
plyta glowna :)
Moglbys przy okazji sprawdzic czy po zahibernowaniu systemu istnieje
mozliwosc zmiany dysku z ktorego sie bootuje?
Tzn. jest sobie jakis windows zahibernowany a zamiast niego odpalam sobie
linuxa z innego dysku, albo pendrive'a.
Na obecnej plycie p5e niestety jak system zahibernuje to nie jestem w stanie
nic wlaczyc oprocz niego..
Jakie wrazenia z uzywania express gate? Srodowisko wystarczajaco responsywne
jest? W ogole jakies sterowniki sie tam instaluje do grafiki czy softwareowo
to jest robione?

pozdrawiam