Re: PAMIÊÆ

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 17:58:59 MET DST

W dniu 2008-07-24 00:24 JoteR napisa³/a:

> To sprawd¼ tym¿e Everestem, jaka jest organizacja modu³ów, które masz
> wetkniête i upewnij siê u sprzedawcy, ¿e ma takie same. Bo inaczej mo¿e byæ
> tak, jak Radek napisa³.

Wszystko ok, wiem co i jak tylko nie wiedzia³am, czy PB100/133 bêdzie
dzia³a³o w PC100. Szymon Sokó³ ju¿ mi poda³ opowiedni± informacjê.
Zadzwoni³ do mnie jeden pan z tego sklepu i powiedzia³, ¿e rzeczywi¶cie
mo¿e nie dzia³aæ jak trzeba i anulowali¶my zamówienie. Do³o¿ê narazie
tylko 128 MB, bo kupi³am wczoraj na Allegro.
Swoj± drog± szkoda, ¿e nie mo¿na nigdzie dostaæ wiêkszej pamiêci starego
typu. Komputer dzia³a ¶wietnie, wszystko szybko i bezproblemowo "chodzi"
ju¿ od paru lat, a pamiêci to sobie zawsze mo¿na dodaæ jak jest taka
mo¿liwo¶æ.

> BTW: niektóre p³yty nie za dobrze znosz± obsadzenie wszystkich gniazd i
> pomimo ¿e modu³y s± w³a¶ciwe - pojawiaj± siê ró¿ne dziwne objawy, np.
> zadyszki pr±dowej (tm). Lepiej obsadzaæ p³ytê mniejsz± ilo¶ci± modu³ów, za
> to o wiêkszej pojemno¶ci - no ale u Ciebie to ju¿ po herbacie ;-)

Nazwa p³yty g³ównej: IBM 6275560
W³a¶ciwo¶ci magistrali FSB
Jak bêde wk³ada³a pamiêæ, to zobaczê ile jest banków, ale na pewno
jeszcze ze 2 s± wolne.
No w³a¶nie chcia³abym dokupiæ jeszcze 512MB, ale nigdzie nie widzê
u¿ywanych, bo nie ma sensu (jakby nawet by³y nowe) wywalaæ pieniedzy na
co¶ do komputera, który nie stwarza problemów.

--
animka