Re: myszki do laptopa - wygoda

Autor: Piotr <pnat_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 17:09:03 MET DST

Dnia Wed, 23 Jul 2008 12:42:06 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

> Jak to dziala na dluzsza mete?
> To ze baterie trzymaja to juz sie pochwaliles :-)
>
> A sam BT - jak dziala?

Mam ją pół roku i dziala świetnie, nawet zdarza mi się nią pograć w
jakieś FPP, cudnie nie jest, ale akceptowalnie. Jedyny minus to, że
zaczeła mi obłazić, taka czarna gumka z boków.
Ma dwa przyciski i rolkę, która pełni rolę trzech przycisków, wykonane
duuużo lepiej i precyzyjniej niż to robi Microsoft w swoich myszkach.
Z BT nie miałem żadnych problemów, myszka chodzi przy Viście. Oprócz
myszy do BT mam jeszcze podpięty telefon jako modem.
Ja ją wybrałem ze względu na brak kluczyka BT i jestem zadowolony,
bardzo.
pzdr
Piotr