Myszka do PC bezprzewodowa

Autor: Bierk <bierk_at_usun.pl>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 13:18:44 MET DST

Podepne sie pod temat.

Poszukuje jakiejs dobrej myszki, raczej logitech. W kazdym badz razie ma byc
optyczna i bezprzewodowa, tak aby dzialala z odleglosci 5-6m od komputera
bez jakichs zgrzytow i spowolnien. No i zeby dzialala bez ladowania min 24h.
Aktualnie mam MX-518, przyciski i ogolnie budowa pasuja mi w niej idelanie,
nie chcialbym aby bylo ich mniej albo zeby byly w innych miejscach. Jest cos
takiego?