Re: wydajnosc dysku na USB

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 10:10:59 MET DST

Jacek wrote:

> mam sobie notebooka który ma szybki dysk 7200 obrotów i zapis pod
> linuxem i to w wirtualnej maszynie vmware server 2.0.0 wynosi około
> 45 MB/s. za to przy próbie takiego samego zapisu na dysk podpięty
> przez kabel USB w zewnętrznej obudowie (dysk 160GB Momentus 5400 obr.)
> tylko 15 MB/s
> Czy to normalne czy mam jakąś cienką obudowę?

To jest normalne, bo masz cienką obudowę ;-) Nie przejmuj - się wiekszość
obudów "noname" ma taką wydajność bo jest robiona na gównianych chipach, w
manufakturach za miske ryżu :-|

> probowałem tez przez firewire i tam było jeszcze gorzej bo 10MB/s
> Czy jedyna rada to zakup większego dysku wewnętrznego i nie bawienie
> sie

Moze uda Ci sie odszukac aktualizacje firmware kontrolera zaszytego w tej
obudowie?

> w dyski na usb. Dodam ze na tym dysku miałby chodzić duży system
> bazodanowy :)

No to moze szukaj obudowy eSATA?!

--
pozdrawiam