Re: Myszka do PC bezprzewodowa

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 21:17:50 MET DST

On 2008-07-23 13:18:44 +0200, "Bierk" <bierk@usun.pl> said:

> Poszukuje jakiejs dobrej myszki, raczej logitech. W kazdym badz razie
> ma byc optyczna i bezprzewodowa, tak aby dzialala z odleglosci 5-6m od
> komputera bez jakichs zgrzytow i spowolnien. No i zeby dzialala bez
> ladowania min 24h.

Np. MX-1000. Przy moim uzywaniu wieczorami akumulator trzyma po 3
latach ok. tygodnia, w zestawie jest ladowarka. Z wad - po ok. poltora
roku siadl mi lewy przycisk, ale udalo sie rozkrecic i cos tam
wydziergac, tyle, ze teraz czasami lapie podwojnego klika.
Pozatym jak dla mnie do ogolnych zastosowan bardzo wygodna,
klawiszologia super, tylko do precyzyjnej robote srednio - jednak brak
kontaktu kciuka z podlozem zle wplywa na bardzo dokladne operowanie.
Pomalu zaczynam myslec o MX Revolution, ale to raczej ze wzgldu na
gadzeciarstwo niz relna potrzebe zmiany ;-)

--
Pozdrawiam
de Fresz