Re: ASUS EEE 900

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 15:46:00 MET DST

Dnia Wed, 23 Jul 2008 14:37:46 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> Naprawde spotkales sie z jakims rzeczywistym wirusem pod telefonem twoim
> lub kogos z twoich znajomych? Czy opierasz sie na doniesieniach
> prasowych producentow oprogramowania antywirusowego?
>
> A przeciez na dzien dzisiejszy telefonow jest raczej wiecej niz
> komputerow, wiec wg. twojej teorii, wirusy na telefonach powinny szalec.

Ja spotkałem. Napisany na Symbiana. Zresztą, wiele instalek
skrackowanych programów dostępnych pokątnie na różnych stronkach z
softem jest zawirusowanych. A że mało który właściciel telefonu zadaje
sobie trud zainstalowania programu antywirusowego, stąd jedynym
dostrzegalnym objawem infekcji jest często wieszanie się telefonu bądź
tylko tegoż oprogramowania, za co psy się wiesza na systemie operacyjnym
albo na producencie telefonu. Podobnie jak w Windows.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/