Re: MSI-WIND 3 specyfikacje

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 08:27:50 MET DST

ZASK pisze:
> 300-600 MHZ to mają palmtopy raczej, nie notebooki. Albo ja nie wiem co
> to notebook (całkiem możłiwe)

Tu mnie masz :) Chodziło mi o laptopy.
I tak, właśnie z takim zegarem pracuje przez większość czasu procesor w
dobrych laptopach. Oczywiście, w razie potrzeby taktowanie jest
zwiększane, jednak gdyby się tak nie stało to korzystanie ze stron
internetowych (a tym bardziej aplikacji typu MS Office) byłoby nadal
możliwe.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |