Re: MSI-WIND 3 specyfikacje

Autor: ZASK <ZASK_at_zask.pl>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 23:11:41 MET DST

> Nie przesadzajmy, jakoś pracowaliśmy wszyscy w ten sposób przez wiele lat
> i przeżyliśmy. Nagle się ludziom wydaje, że jeśli w komputerze nie ma
> n-rdzeniowego procesora to już nie włączą więcej niż jednej aplikacji ;)

Ale zobacz jak od tego czasu zmieniły się strony WWW.

Teraz na co drugiej stronie są okienka, bannery FLASH, aplety JAVA i masa
innych cudactw. To nieźłe obciąża komputer. Tak samo AntyVirus +FireWall +
Skype + GG, itp.

> Co Ty opowiadasz :) Jako ciekawostka, sprawdź sobie z jakim taktowaniem
> procesora pracuje większość większych, wydajnych notebooków. Często jest
> to 300-600 MHz, co w zupełności wystarcza.

300-600 MHZ to mają palmtopy raczej, nie notebooki. Albo ja nie wiem co to
notebook (całkiem możłiwe)