Re: [OT] biurko do komputerow (4 monitory)

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 10:56:40 MET DST

Sun, 20 Jul 2008 07:46:21 +0200, gemini napisał(a):

> Rozmyslam nad czyms w
> ksztalcie literki L ale wszystkie ogladane przeze mnie biurka maja
> mankamenty typu nozki/scianka uniemozliwiajace obrocenie sie w krzesle
> pomiedzy jedna czescia literki L a druga. (trzeba sie wysunac z fotelem z
> jednej czesci i wsunac w drugiej. Czy spotkaliscie moze biurka bez takich
> mankamentow?
> Inne sugestie jak wygodnie ustawic 4 monitory rowniez mile widziane :)

IMO powinieneś zrobić sobie biurko na zamówienie. Nie jest to jakoś
szczególnie drogie, a będziesz mógł dość dowolnie ukształtować jego budowę.

Znajoma kiedyś miała właśnie problem, że w specyficznym pokoju chciała
wstawić biurko na wymiar do ściany i bez problemu w tydzień załatwiła
temat.

--
Kapsel
  http://kapselek.net