[OT] biurko do komputerow (4 monitory)

Autor: gemini <gemini_at_NO-SPAM.pl>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 07:46:21 MET DST

Coprawda lekki ot, ale mam nadzieje ze ktos mi pomoze ;)
Otoz poszukuje biurka pod komputer na ktorym moglbym upchnac 2 komputery
(biurko nie musi miec jakis specjalnych wnek na komputery w zasadzie lepiej
zeby ich nie mialo, bo obudowy dosc duze i w wiekszosc sie nie zmieszcza i
tak) i 4 monitory LCD (22" panorama) w sumie. Rozmyslam nad czyms w
ksztalcie literki L ale wszystkie ogladane przeze mnie biurka maja
mankamenty typu nozki/scianka uniemozliwiajace obrocenie sie w krzesle
pomiedzy jedna czescia literki L a druga. (trzeba sie wysunac z fotelem z
jednej czesci i wsunac w drugiej. Czy spotkaliscie moze biurka bez takich
mankamentow?
Inne sugestie jak wygodnie ustawic 4 monitory rowniez mile widziane :)

pozdrawiam