Re: dyski SSD

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 17:31:28 MET DST

> A czy Ty w ogóle przeczytałeś tekst w odnośniku, który podałeś? Nie
> sądzę, bo nie zadawałbyś takich pytań. Wprost jest tam napisane:
> "Urządzenia o rozmiarze 2,5 cali (...)" i dalej "Dyski Ridata podłączymy
> do komputera za pomocą zwykłego interfejsu SATA.".
> Pozostaje tylko kwestia czy masz lapka z interfejsem SATA czy może
> jedynie ATA.

Spotkałem się z dyskami 2.5 cala wyższymi od standardowych 9.5mm, może to
dotyczyć także SSD tyou make it yourself: czyli obudowa SSD 2.5 cala SATA z
4 lub 8 slotami na karty flash.
Kolega nie podał modelu HP więc to czy tam jest SATA czy IDE ciężko ocenić.
Co do kolejnego postu:
http://www.gram.pl/news_6wzqGO0_Flashowe_dyski_SSD_Samsung_obala_popularny_mit.html
Czyli zywotność na 100tys cykli zapis/odczyt.
Sandisk w swoich produktach podaje minimum 1-2 miliona godzin żywtoności.
Jak to się będzie miało do rzeczywistości??
Życie zwryfikuje.