Re: dyski SSD

Autor: ..:: sjf ::.. <somebody_at_unknown.org.invalid>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 10:12:26 MET DST

cash.a.lot pisze:
> Mam notebooka HP Pavilion i marzy mi sie zastapienie standardowego
> dysku HDD przez SSD ... np. takie jak te ponizej ...
> http://republika.onet.pl/23513,26,1,51,fabryka.html
> podobno pobieraja mniej pradu, sa szybsze, niewrazliwe na wstrzasy
> i takie tam rozne inne ...
>
> czy takie dyski beda sie miescic w dowolnym notebooku ? czy wielkosc
> obudowy jest wystandaryzowana na tyle, zeby mozna bylo w ciemno
> kupic (bez przymierzania), przyjsc do domu, wlozyc i bedzie chodzilo ?
>
> czy trzeba sie liczyc z koniecznoscia zmiany firmware notebooka
> [...]

A czy Ty w ogóle przeczytałeś tekst w odnośniku, który podałeś? Nie
sądzę, bo nie zadawałbyś takich pytań. Wprost jest tam napisane:
"Urządzenia o rozmiarze 2,5 cali (...)" i dalej "Dyski Ridata podłączymy
do komputera za pomocą zwykłego interfejsu SATA.".
Pozostaje tylko kwestia czy masz lapka z interfejsem SATA czy może
jedynie ATA.

--
Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
xmpp:sjf@jabster.pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call