Re: widzialem,macalem:)...

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 17:10:05 MET DST

> Postaw obok siebie 12" i 17", patrząc z 50 metrów też nie ma żadnej
> różnicy. Ty to poważnie piszesz, czy tylko zgrywasz idiotę?

Ja zgrywam??
podałem przykład różnicy 2.3 cala a nie 5 cali!!!
Taka różnica to już jest ponad to o czym pisałem.
Do tego dodajmy różnice rozdzielczości: większą na wyświetlaczu o
klasycznych proporcjach i mniejszą na panoramie.
Ja cały tydzień roboczy widzę na półce prezentacyjnej LCD LGka,
wyświetlające ten sam desktop, patrząc od góry:

LG 17 cali 4:3
LG 17 cali panorama
LG 19 cali 4:3
LG 19 cali panorama
LG 22 cale panorama

Proponuje zrobić to samo: różnica pomiędzy 19 tką a 17 tką w takim gąszczu
będzie znikoma, tak samo pomiędzy 19tką a 22tką. Za to pomiędzy 17tką a 22
jką to się zgodze.
Do tego dochodzi w różnych modelach różna grubość ramek i rzeczywista
powierzchnia widzialnego obrazu.