Re: Co sadzicie o tym notebooku ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 13:34:22 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"

>Takie, co specjalnie nie odstają, kosztują chyba z 10000 zł.
>
>Pokaż mi notebooka, który ma ekran LCD 19" z kątami 170/170
>co najmniej. Do tego niezawodną klawiaturę, wygodną mysz
>laserową, możliwość rozsunięcia ekranu i klawiatury tak,
>by oba te elementy były wygodnie rozmieszczone. Potem ma
>być cicha praca nawet przy kilku godzinach pracy wszystkich
>rdzeni procesora i możliwość rozszerzenia pamięci o dwa
>kolejne moduły oprócz dwóch standardowych (żeby zawsze
>mieć dwukanałowość). Dalej nie będę wymyślał, bo już tego
>się nie spełni.

> [...]

Dodajmy do tego, że po pewnym czasie użytkowania np. w naturalny sposób
zużywa się wyświetlacz (nie wiem czy to kwestia matrycy, czy
podświetlania, ale robi się po prostu blado). Przy stacjonarnym
komputerze można po prostu wymienić monitor.
(i nie, nie jest to kwestia rozszerzenia per se).
A laptop jest ergonomiczny. Dla pewnych założeń. Np. pracy na werandzie
;->

--
\------------------------/ (A)bort (R)etry (B)lame someone.
|  Kruk@epsilon.eu.org   |