Re: Czy są desktopy z 2 x CPU QC ?

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 22:51:00 MET DST

"Piotr Rezmer" <piotr.rezmer@WYWAL.ens.net.pl> wrote in message
news:g5iubk$vs1$1@news.onet.pl...

> Dzięki za odpowiedzi. A jak wygląda kwestia pamięci? Mam wrażenie, że
> wszystkie płyty wymagają FB a to kosztuje majątek (czytaj parę kPLN przy
> kilkunastu GB)

tak, wszystkie Intela. rzeczywiscie FB-DIMMy sa troche drozsze niz
tradycyjne pamieci bez bufora i bez ECC, ale kazde pamieci "serwerowe",
rowniez Registered stosowane wczesniej przez Intela a stosowane wciaz przez
AMD rowniez sa drozsze. pamietaj ze pamieci do plyt stacji/serwerow
firmowych (DELL, HP itd) beda drozsze niz pamieci wkladane do plyt Tyana,
Supermicro czy Intela. BTW, zwykle moduly FB-DIMM 4GB (667 MHz) kosztuja
~600 PLN brutto wiec 16 GB bedzie kosztowac 2.4 kPLN (8 modulow 2 GB bedzie
tansza).
pzdr.,
uC
www.ultracode.eu