Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 17:58:10 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" napisał:

> Bzdura.
> A po cholerę większości użytkowników to oprogramowanie?

No to się popisałeś! Po Tobie nie należało się spowiedziewać pisania
takich bezczelnych głupot. Do czego ludziom służy oprogramowanie CAD/CAM,
czy pakiet biurowy? Poważnie to Ty zadałeś takie pytanie? Uważasz, że
większość użytkowników nie potrzebuje takich programów? I gdzie ja
napisałem, że jestem miłośnikiem Windows? Mało mnie obchodzi jaki mam
system i kto go zrobił, byle spełniał pewne warunki tzn. pozwalał na
pracę choćby w Autocadzie i podobnych, oraz wysokosprawnych programach
graficznych i pakiecie biurowym. Na to pozwala Windows, a Linuks nie. I
to są fakty. Jeśli te fakty się zmienią, to zainstaluję jakby nigdy nic
Linuksa, tyle że na to się nie zanosi.

Remek