Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 15:56:04 MET DST

Przestaniesz kaszanić polskie literki? Czy dalej będziesz się zachowywać
jak gówniarz?

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Antymonopolista"
>Nie pami?tem, dla mnie 60 Hz to niedopusszczalne migotanie

Na "współczesnych" CRT - owszem. Na takich z lat osiemdziesiątych, czy
wczesnych dziewięćdziesiątych - jak najbardziej dało się na 50Hz
pracować.

>Powi?kszaj?c czcionk? jeszcze bardziej zmniejszy mi si? ilo?? liter, które
>zmieszcz? si? na ekranie

Bo przy zmniejszeniu rozmiaru ekranu się nie zmniejszy, jasne.

--
\------------------------/ I  am Descartes of Borg - I assimilate, the-
| http://epsilon.eu.org/ |