Re: Czy są desktopy z 2 x CPU QC ?

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 09:27:31 MET DST

Dnia Mon, 14 Jul 2008 20:28:53 +0200, uC napisał(a):

> supermicro ma tez wersje obudow pod stacje robocze na biurko ,ktore powinny
> byc cichsze - sam nie dotykalem, wiec mam nadziej ze tak jest, rozmyslilem i
> zamienilem supermicro na hp.

Owszem, sa cichsze. Choc to zalezy od wersji ktora wybierzesz - mozna wziac
bez wiatrakow i dolozyc wlasne, niskoobrotowe., nie ma z tym zadnego
problemu.
Zreszta to samo robilem w obudowie serwerowej - tam trzy wentylatory
umieszczone za dyskami naprawde dawaly czadu:) 5 tys obr razy 3 80-mm
wentylatory..:) Plus 2 dwunastki z tylu OIDP.
Wymiana na 3 ciche niskoobrotowe i spokoj.
Co do samej supermicro - fajne obudowy, zwlaszcza w polaczeniu z plyta
supermicro. Sensownie pomyslana, zaprojektowana, z kanalem powietrznym -
wiatraki swobodnie wymienialem bo tam "szalalo" tylko 2x Xeon i 4xHHD Raid5
- serwer standalone, nie rackowy.

--
Mark