Re: Czy są desktopy z 2 x CPU QC ?

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 17:14:24 MET DST

"Piotr Rezmer" <piotr.rezmer@WYWAL.ens.net.pl> wrote in message
news:g5a3q4$uo1$1@news.onet.pl...

> A jak ze szkodliwością dla środowiska, tzn hałas, ciepło, pobór mocy?

wlasnie dlatego napisalem o stacjach roboczych bo to komputer na biurko wiec
ma byc cichy (choc u mnie one nie stoja na biurku tylko w serwerowni) i jest
cichy przy standardowej pracy, cieplo i pobor mocy takie jak wynika z poboru
pradu przez poszczegolne elementy elektroniki i tego nie przeskoczysz w
zadnym komputerze. oczywiscie robi sie glosno jezeli pracuja non stop pod
pelnym obciazeniem lub sa w zle wentylowanym pomieszczeniu ale to
oczywiste - wtedy zmieniaja sie w istne odkurzacze. moce i cieplo zaleza od
wersji procesora i ilosci zainstalowanej pamieci (bo to FB-DIMMy), ja mam
jej bardzo duzo wiec nawet gdy nic sie nie dzieje to sie to to grzeje
pzdr.,
uC
www.ultracode.eu