Re: pólki do klawiatury

Autor: Przemek Piorkowski <przemekpiorkowski_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 22:22:32 MET DST

On 14 Lip, 16:55, Foo Bar <someb...@somewhere.maybe.net> wrote:
> Witam,
>
> Czy ktoś z was natknął się w Polsce na krzesła i podstawki do klawiatury
> firmy Humanscale?
> Szczególnie zainteresowany jestem podstawkami do klawiatury z regulowanym
> kątem w stosunku do nadgarstków, coś takiego:http://www.humanscale.com/products/keyboard_systems.cfm?detail=build&...
> Jeżeli nie tej firmy, to może znacie chociaż coś podobnego dostępnego w
> Polsce?
>
> pozdrawiam

Chcesz mieć zdrowe łokcie i nadgarski - nie używaj podstawek. Dopasuj
wysokość biurka i krzesła tak, by ręce naturalnie leżały nad
klawiaturą i naucz się pisać bezwzrokowo. Wszystkie tego typu
wynalazki z podpórkami pod nadgarstki są tworzone przez ignorantów. Ja
rozumiem, że kasa itd. ale to w dłuższej perspektywie może przynieść
więcej strat niż korzyści.

P.