Re: Nienawidzę serwisów.... nienawidzę, mam na serwisy uczulenie

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 18:39:24 MET DST

radxcell pisze:
> nie idz do sadu konsumenckiego, tylko wypelnij pozew w cywilnym. koszty sadowe
> ponizej 100 zl, a jaka radocha jak wygrasz sprawe ;)

W przypadku nagrywarki DVD: koszty nowej poniżej 100zł. Gdyby to był np.
laptop to co innego. Ale na pojedyncze części nie warto się porywać - te
skurwysyny już to dawno policzyli i dlatego lecą w kulki!!

> dlatego 2 miliony sa w irlandii.

Ja pierdolę:/ Niestety masz rację...

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |