Re: Dziwne zachowanie po wymianie procka

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 08:24:34 MET DST

Grzegorz Kurczyk <grzegorz.usun.to@control.slupsk.pl> napisał(a):

> Takie nagrzewanie nie świadczy dobrze o tych kondensatorach :-( Dobrej
> jakości elektrolity niskoimpedancyjne są praktycznie zimne, a co najwyżej
> lekko ciepłe. Jeśli grzeją się tak jak opisujesz do długo nie pożyją.

Na FSB 133 grzeją się bardziej niż gdy przełączę na 100. Tak sobie więc
myślę czy przypadkiem ich nagrzewanie się nie ma związku z zasilaczem. Może
to jednak wina, a raczej taki "urok" tej płyty głównej, bo na poprzedniej
też były spuchnięte, ale tamta również działała, przynajmniej 2,5 roku na
tym obecnym Chieftectu. Wcześniej był jakiś Codegen, co do którego jednak
też nie mam pewności czy to on nie spowodował ich spuchnięcia, bo po prostu
nie zwracałem na to uwagi. Mam jednak podejrzenia, że mogły spuchnąć jednak
już na tym Chieftecu.

> Istnieje też możliwość, że wszystkie zabiegi jakie uskutecznisz mogą dać
> bardzo mizerne efekty, bo np. "ten typ już tak ma..."

Tego się właśnie obawiam, że kupiłem płytę, których cała seria ma jakąś wadę
konstrukcyjną :(

--
Pozdrawiam
chairon