Re: Karta Wi-Fi zamiast LiveBoxa?

Autor: Joanna <user_at_domain.com>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 20:06:05 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:14ecvc3i6p0bu$.dlg@kwinto.prv...

> Modem ADSL Annex A, WiFi z obsługą WPA. Tyle wystarczy.

> Nie, po prostu router jest podstawą. Jakiegokolwiek byś nie kupiła i tak
> będzie lepszy od karty WiFi. Oczywiście im więcej zapłacisz, tym więcej
> dostaniesz. Warto na przykład zainwestować w zwiększający zasięg
> standard 802.11n, zwłaszcza jeśli sygnał ma przechodzić przez mury, a
> jeśli jeszcze w routerze będzie wbudowana bramka VoIP to dodatkowo
> będziesz mogła praktycznie za darmo dzwonić po świecie z normalnego
> telefonu. Osobiście właśnie z uwagi na znakomitą obsługę VoIP kupiłem
> [...]

Bardzo dziękuję za wyjaśnienia.
Podsumowując, myślę, że rozsądnie będzie najpierw pożyczyć LiveBoxa
od TPSA. Jeżeli warunki się nie zmieniły, to będzie mnie to kosztowało
10 zł. Da mi to odpowiedź na pytanie czy u mnie się to rozwiązanie sprawdza.
Jeśli tak, to będą kontynuować korzystanie z LB. Jeśli nie, to kupię urządzenie,
takie jak Ty masz, albo podobne.

Mam jeszcze pytanie - czy LiveBox pozwoli mi przenosić dane pomiędzy
komputerem stacjonarnym a laptopem?

Pozdrowienia
Joanna